.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيام نماينده ولی فقیه در مازندران بمناسبت يادواره شهداي اصناف
در آستانه برگزاری اولین یادواره سرداران و شهدای اصناف مازندران پيامی از سوی حضرت آيت الله طبرسي نماينده مقام معظم رهبري در مازندران صادر شد ...
پيام نماينده ولی فقیه در مازندران بمناسبت يادواره شهداي اصناف


در آستانه برگزاری اولین یادواره سرداران و شهدای اصناف مازندران پيامی از سوی حضرت آيت الله طبرسي نماينده مقام معظم رهبري در مازندران صادر شد .
متن پیام بشرح ذیل میباشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

سخن از شهيدان، سخن از ايثار رادمرداني است كه با دلاوري و شجاعت به ادعاهاي خود جامعه عمل پوشانده و در خالصانه ترين نگاه و لحظات با خداي خويش معامله كرده و جان شيرين خويش را بهاي بهشت عدل الهي اهدا كردند.

در انقلاب اسلامي ايران كه بزرگترين وي‍‍ژگي اش مردمي بودن آن است تمامي اقشار جامعه كه دل در گرو اسلام نهاده اند و مدال پيروي از رهبري آن سينه هايشان مي درخشد در تمامي صحنه ها حاضرند و نامشان در آمار حضور فداكارانه ثبت است.

امروز نام و ياد شهداي اصناف استان مازندران را در حالي گرامي مي داريم كه آرمان اين شهدا به تحقق و استحكام نظام جمهوري اسلامي و اجراي احكام الهي منجر شده و درخت تنومند اسلام با خون سرخشان در حال آبياري است. شهدا، معلمان كارگاههاي عملياتي جامعه اند كه نظريه ها را در عمل مي آزمايند و مصاديق بارزي از صحت وعده هاي الهي را به نمايش گذاشته و جامعه به عينه آثار و بركات وجودي اين شهدا را ملاحظه مي كند و همين امر موجب مي شود تا اسلام تنگنايي ر ا براي خود حس نكرده و بعنوان آخرين برگ برنده كشتي نجات خود را روي رود جاري خون شهدا شناور كرده و فرهنگ حسيني را در هر كربلايي شروع مي كند. گراميداشت شهدا فرهنگ ناب امام حسين (ع) و نهضت خونين عاشوراست.

و مي توان گفت كه مهمتر از گراميداشت شهدا گراميداشت فرهنگ شهادت و مكتب شهيد پرور اسلام است كه اين فرهنگ پذيرش زندگي ننگين و تسليم مسلمانان در قبال ظالم را محال كرده و انسان رگ سرخ و آزادگي را بر ذلت بردگي ترجيح مي دهد.

نداي (هيهات منه ذله ) در اصل كانون هدايت تاريخ در تمامي عصرها و نسلهاست كه انسان مي آموزد مردان بزرگ در قبال مواقع بزرگ مرعوب نشده و يا راهي مي يابند و يا راهي مي سازند و از آن عبور مي كنند و شهادت يكي از همان راههايي است كه براي عبور از خفقان و ظلم ساخته مي شود تا دشمن نتواند با ايجاد ارعاب و اجبار به اهداف شوم خويش نائل شود.

در پايان اينجانب براي اين شهداي عزيز رزق وصال الهي و قرب در جوار شهداي كربلا مسئلت نموده و براي بازماندگان و ياران شهدا نيز توفيق صبر و همراهي آرزومندم.

نورالله طبرسي
نماينده مقام معظم رهبري در مازندران و عضو مجلس خبرگان رهبري


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.